بهترین خرید

راهنمای خرید لوازم خانگی

بهترین خرید

راهنمای خرید لوازم خانگی

راهنمای خرید سینک آشپزخانه

سلطان محمود | جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ق.ظ

هر آشپزخانه در اطراف سینک می چرخد ​​، خواه برای شستن دست ها و شستشوی مواد غذایی یا تمیز کردن بار عظیمی از ظروف استفاده شود. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فضای مناسب خود را پیدا کنید ، از قالب و مواد گرفته تا نصب.

آشپزخانه با درب سیاه و کابینت ، میز بژ ، روتختی سنگی خاکستری و سینک مزرعه سفید
مهمترین قسمت آشپزخانه شما
تعداد کمی از موارد در خانه به اندازه سینک آشپزخانه از اهمیت و یا استفاده مکرر برخوردار است. این یکی از مهمترین تصمیمی است که می توانید بگیرید و ما صحیح را در انتظار شما قرار داده ایم. چه یک پیکربندی ساده با یک کاسه باشد یا سینک خانه مزرعه ای با سه کاسه ، یک انتخاب کامل فقط با یک کلیک فاصله دارد.

 

قالب سینک را انتخاب کنید
پیکربندی کاسه:  یک ، دو یا سه - کشف کنید که چه چیزی برای شما مفید است.

عمق:  عمق (ها) کاسه را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. کاسه های عمیق تر متنوع تر هستند و امکان تمیز کردن گلدان های بزرگ را آسان تر می کنند. کاسه های باریک برای کارهای عمومی مناسب و در دسترس کودکان بیشتر است. سینک ظرفشویی های متعدد می توانند از یک طرف به طرف دیگر از لحاظ عمق متفاوت باشند.

شکل: شکل  مستطیل کاربردی ترین است ، اما گزینه های دیگر را برای ظاهری متفاوت مرور کنید.

Material را انتخاب کنید
مینای چدن مینا : این سینک های چدنی جامد هستند که برای دوام طولانی مدت در مینای چینی پوشانده شده اند. آنها در رنگهای مختلفی وجود دارند و در برابر رنگ آمیزی ، بریدن و خراشیدن مقاومت می کنند.

مواد کامپوزیت: کوارتز یا گرانیت ، همراه با رزین های اکریلیک یا پلی استر ، یک سینک کامپوزیت سخت سنگ تشکیل می دهد که در برابر لکه گیری ، تراشیدن و خراشیدن مقاومت می کند.

اکریلیک: ساخته شده با مواد آکریلیک و تقویت شده با پشتی کامپوزیت ، این سینک ها در رنگ های مختلفی موجود بوده و در برابر لکه و ضربه در برابر مقاومت می کنند.

فولاد ضد زنگ:  تمام مواد و ضخامت فولاد روی دوام سینک و توانایی مبدل کردن خراش تأثیر می گذارد ، اما در مقاومت در برابر سوختن یا ترک خوردگی بسیار خوب هستند. آنها در انواع مختلفی از تزئینات تزئینی به بازار عرضه می شوند که مقداری عایق بندی شده برای کاهش نویز دارند.

 

نصب را در نظر بگیرید
Undermount: آنها برای داشتن ظاهری یکپارچه تر و تمیز کردن آسان تر ، در زیر کانتر متصل می شوند و سوراخ های شیر آب درون محفظه سوراخ می شوند. آنها با کانترهای سنگی یا سطح جامد کار می کنند.

Drop-In:  خود ناهمواری و نصب آن آسان است ، سوراخ های شیر آب از پیش حفره در داخل مخزن سینک ساخته می شوند و آنها را برای پروژه های جایگزینی ایده آل می کنند.

انتگرال: آنها از مواد مشابه صفحات سطح جامد برای ظاهری بدون درز و تمیز کردن آسان ساخته شده اند. این غرق ها با سوراخ های شیر آب حفاری شده به داخل میز ساخته می شوند.
 اشتراک گذاری  پست الکترونیک  چاپ
 برچسب ها

خرید سینک ظرفشویی
مقالات مرتبط
یک شیر آب با یک سمپاش کشیده شده یک گلدان پر از ذرت را روی کاسه پر کنید
راهنمای خرید شیر آب آشپزخانه
از میان تخته ها تا پایان ، مجموعه ای کامل از شیرهای برقی آشپزخانه را برای مقابله با آن غرق پر از ظروف کثیف با استفاده از راهنمای خرید شیر آب آشپزخانه ما پیدا کنید.

آشپزخانه مدرن با کابینت سفید و سینک پیش بند
راهنمای خرید لوازم جانبی کابینت آشپزخانه
هنگامی که تصمیمات اساسی درباره خرید جدید کابینت آشپزخانه خود گرفتید ، قدم بعدی در مورد لوازم جانبی اضافی که دوست دارید فکر کنید.

اجاق گاز استیل در آشپزخانه مدرن
راهنمای خرید محدوده آشپزخانه
خرید برای یک محدوده جدید آشپزخانه؟ انتخاب محدوده ما را با ویژگی هایی مانند اجاق های خود تمیز ، اجاق گازهای القایی ، قفل کنترل و اجاق های همرفت از بالاترین سطح کشف کنید.

  • سلطان محمود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی